sobota, 2 maja 2015

Informacja

      Witam moi drodzy!
      Rozdział nie pojawił się już od dobrych kilku tygodni i bardzo z to przepraszam. Początkowo było to spowodowane egzaminami, które na całe szczęście mam już za sobą. Teraz nie potrafię go jednak dokończyć. Co prawda mam już ponad połowę i postaram się by był on gotowy na jutro, ale nie mogę tego obiecać. Nie chce publikować wam czegoś co w pierwszej kolejności nie podoba się mi i jest po prostu słabe. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi.
      Zaczęłam również pracować nad czymś nowym - jak na razie nie chce jednak mówić za dużo. Muszę to jeszcze porządnie z kimś przedyskutować i co najważniejsze poszukać bety. Mówiąc o tym, nie znacie może kogoś ?
      Starałam się naprawić szablon. Napiszcie mi proszę czy teraz wszystko jej już widoczne, bym w razie potrzeby mogła nad tym popracować przed dodaniem rozdziału.
    Jeszcze raz bardzo przepraszam, że tak długo musicie czekać.
      Całuje !

8 komentarzy:

  1. Nie przepraszaj, rozumiemy ;)
    To Ty masz być najbardziej zadowolona z rozdziału, my tylko utwierdzimy Cię w tym zadowoleniu.
    Co do bety - osobiście sprawdzam teksty dwóm blogerom, do tej pory na mnie nie narzekali :3
    Czekam cierpliwie i ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę na Ciebie czekała i w razie zawsze mogę pomóc. Z chęcią pogadam z Tobą o twoim nowym pomyśle i doradze. (; Mój mail: inna.samobojczyni@gmail.com
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie szkodzi, masz ogromny talent i na twoje rozdzialy czeka sie z przyjemnoscia. Pamietaj, ze ja zawsze chetnie ci pomoge jesli bedziesz potrzebowala. Nie zamartwiaj sie brakiem rozdzialu i pracuj dzielnie. Wszyscy trzymamy kciuki za kolejny rozdzial :) pamietaj, pisanie to nie obowiazek tylko zabawa!
    Trzymaj sie. Duuuzo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Damy radę, wytrzymamy jeszcze troszkę. Musimy w końcu, prawda? :) Najważniejsze jest to aby to się tobie podobało, to twoja praca i ty masz być w pełni usatysfakcjonowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niecierpliwa, ale mogę poczekać ;)
    Nie musisz sie spieszyć :)
    Doskonale rozumiem jak to jest. Najważniejsze abyś w spokoju sobie go dokończyła i poprawiła wszystko co Ci się nie podoba. Albowiem rozdział jest wówczas dobry jeśli podoba się samej autorce ;)
    Pozatym świetnie piszesz, więc czekanie to jest jak oczekiwanie kolejnego tomu ulubionej książki i to chore zadowolenie i dreszcz emocji kiedy się ją dostanie w swoje ręcę :)
    To ma się podobać Tobie i gdy stwierdzisz, że jest dobre to wtedy opublikuj a wówczas z każdym kolejnym komentarzem Twoje zadowolenie wzrośnie bo wiesz, że dałaś z Siebie wszystko :)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny ;*
    ,,Nauczyła Muza niebiańska mnie, jak się zapuścić w głąb i wspiąć w górę" - Johm Milton ,,Raj utracony"
    Taki cytacik na wiarę w Siebie i uzupełnienie wenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś w 3 gim? Współczuję. Teraz te zamieszania z liceami... Dla większości to koszmar XD
    Czekam. I pamiętaj, żeby dopracować rozdział jak najlepiej umiesz. Jeśli jesteś zadowolona ze swojego rozdziału to prawdopodobnie jest on okej :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam cierpliwie, choć nie ukrywam, że weszłam tu z nadzieją na nowy rozdział :P
    też się męcze z rozdziałem, jakaś niesprzyjająca aura pojawiła się na blogspocie i nie tylko my mamy taki problem.
    Pozdrawiam i życze weny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do LBA c:
    http://fantastyka-raja-kalpana.blogspot.com/p/nomy-do-lba.html?m=0

    OdpowiedzUsuń